نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
463
-
الف
+

جایگزین سریال «سایه بان» مشخص شد+ تصاویر

سریال «آرام میگیریم» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

با پایان یافتن سریال در حال نشر «سایه بان»، از روز جمعه  14 ثور (اردیبهشت) سریال «آرام میگیریم»  از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

آرام میگیریم

سریال «آرام می‌گیریم» مشکلات خانواده‌های اصیلی را بیان می‌کند که در جامعه امروز، فرزندان‌شان با مسائل و تکالیف فراوان مواجه می شوند و آرامش اصلی خانواده را از بین می‌برند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ «ابراهیم» و «مونس» سالیان سال است که با هم زندگی می‌کنند. همه فرزندان آنها به جز «سعید» که کوچک‌ترین فرزند خانواده است، ازدواج کرده و سرگرم زندگی و اولادهای خود هستند، اما اتفاقی آرامش این خانه را به هم می‌ریزد و ... 

آرام میگیریم

این سریال را «روح‌الله سهرابی» در سال 1395 کارگردانی کرده است.

«ثریا قاسمی»، «هوشنگ توکلی»، «کامران تفتی»، «نسرین مقانلو»، «مجید صالحی»، «مهدی سلوکی»، «علی اوسیوند»، «آشا محرابی»، «میرطاهر مظلومی»، «نگار عابدی»، «آتیلا پسیانی»، «لعیا زنگنه»، «لیلا اوتادی»، «علی اوسیوند»، «حمیدرضا هدایتی»، «مونا فرجاد»، «نسرین نکیسا»، «محمود مقامی»، «ارسلان قاسمی»، «شهربانو موسوی»، «محمد فیلی»، «شهرزاد کمال‌زاده»، «کاظم بلوچی»، «حسن جوهرچی»، «بهزاد رحیم خانی»، «مهرداد فلاحتگر» و «علی زندی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

آرام میگریم

بر اساس این گزارش، سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» از جمعه  14 ثور (اردیبهشت) به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر